Życzymy udanych zakupów! Niech każdy wybór przyniesie Ci satysfakcję i radość.

Reklamacje i zwroty

Reklamacje i zwroty

Klient ma prawo do zgłoszenia reklamacji w przypadku stwierdzenia wad produktu lub usługi. Reklamacje należy zgłaszać w formie pisemnej (np. e-mail) na adres sklep@lolipoli.pl niezwłocznie po stwierdzeniu wady.

Zwroty produktów mogą być realizowane zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w szczególności z ustawą o prawach konsumenta. Konsument ma prawo odstąpić od umowy w ciągu 14 dni od otrzymania produktu, bez podania przyczyny, przesyłając oświadczenie o odstąpieniu na adres e-mail lub korespondencyjny podany powyżej.

Zwroty przyjmowane są wyłącznie na produkty w stanie nienaruszonym, kompletnym i oryginalnie zapakowanym.

Szczegółowe informacje dotyczące procedury reklamacyjnej i zwrotów dostępne są w Regulaminie Serwisu.

Zwrot(1).png