Życzymy udanych zakupów! Niech każdy wybór przyniesie Ci satysfakcję i radość.

Piórnik Szkolny Kapibara Pluszowa Dodatkowa Saszetka Przypinka Brązowy 23cm

Symbol: 21713

Estetyczny i funkcjonalny piórnik szkolny z motywem uroczej kapibary to idealna propozycja dla dzieci i młodzieży. Jego przemyślana konstrukcja oraz dołączone dodatki sprawiają, że nauka i organizacja przyborów stają się przyjemniejsze i bardziej kreatywn

Dostępność: Średnia dostępność
74.80
Program lojalnościowy dostępny jest tylko dla zalogowanych klientów.
szt.
Zostaw telefon
Wysyłka w ciągu: 24 godziny
Cena przesyłki:
Brak

PIÓRNIK SZKOLNY Z MOTYWEM KAPIBARY I DODATKAMI 

Estetyczny i funkcjonalny piórnik szkolny z motywem uroczej kapibary to idealna propozycja dla dzieci i młodzieży. Jego przemyślana konstrukcja oraz dołączone dodatki sprawiają, że nauka i organizacja przyborów stają się przyjemniejsze i bardziej kreatywne.

Piórnik posiada dwie oddzielne komory zamykane na suwak, które umożliwiają wygodne przechowywanie długopisów, kredek, ołówków i innych akcesoriów szkolnych. W zestawie znajduje się również dodatkowa saszetka, którą można wykorzystać jako mini piórnik lub organizer.

Całość uzupełnia pluszowy brelok w kształcie kapibary oraz ozdobna przypinka z tym samym motywem, które pozwalają spersonalizować wygląd piórnika i dodać mu uroku.

SPECYFIKACJA:

  • Wymiary piórnika: 23 x 10,5 x 7,5 cm
  • Materiał: Trwała tkanina syntetyczna i tworzywo PVC (panel przedni)
  • Ilość komór: 2 główne komory zamykane na suwak
  • Dodatki: Saszetka, brelok pluszowa kapibara, przypinka z motywem kapibary

ZAWARTOŚĆ ZESTAWU:

  • Piórnik z dwiema komorami
  • Dodatkowa saszetka wewnętrzna
  • Pluszowy brelok w kształcie kapibary
  • Przypinka z kapibarą
Informacje o produkcie
Certyfikat CE
Ostrzeżenie! Nieodpowiednie dla dzieci w wieku poniżej 3 lat
Płeć Uniseks
Wiek +3
Długość towaru w centymetrach 11
Wysokość towaru w centymetrach 23
Szerokość towaru w centymetrach 8
Waga gabarytowa w gramach 337.33
Parametry:
Zadaj pytanie
Podpis:
E-mail:
Zadaj pytanie: